تایپ و تر جمه ی زبان انگلیسی

ترجمه ی انواع متن های انگلیسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تایپ و تر جمه ی زبان انگلیسی

ترجمه ی انواع متن های انگلیسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

در این وبلاگ شما میتوانید انواع متن های خود تخصصی و غیر تخصصی را بصورت فایل pdf بفرستید و ترجمه ی ان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید برای سفارش با شماره ی
09357363079 تماس بگیرید

بایگانی
آخرین مطالب

سرآغاز کار

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

بنام خداوند ایران و ایرانی

امروز به لطف خدا بر آن شدم که با ساخت وبلاگ و صفحاتی در جهان مجازی با پذیرا شدن ترجمه ی متون تخصصی و غیر تخصصی شما با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت کمکی هم به شما و هم به خود که دانشجو هستم  کنم که در این راه سعی من برا ان است تا مسلک و روش پیشنیانمان را در رفتار با مردم در پیش گیرم  به امید خدا شما میتوانید به صفحه ی اینستاگرام و تلگرام بنده هم تشریف بیارید که اموزش زبان در ان جا رایگان است .

باید عرض کنم مطالبی هم که بعضا نظر شخصی خود بنده هست رو هم در این وبلاگ خواهید دید که امید وارم برای بحث و گفتگوی ازاد در این وبلاگ مناسب باشد

سپاس بیک ران همچون ایران

زنده با ایران و ایرانی و دوستداران این میهن

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • ۱۲۸ نمایش
  • کامبین مرادی کل بلندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی